2010. július 6., kedd

Könyvjelző is kapható a Pusziboltban

A kaposvári megyei könyvtárból (továbbiakban csak egyszerűen "a könyvtár") kölcsönöztem ki a Pusziboltot. Az előző olvasó a 160-161. oldalon felejtette a könyvjelzőjét. Nem tudom, hogy csak véletlenül maradt-e pont ott, vagy eddig bírta, és úgy kiborította a könyv, hogy inkább be sem fejezte, esetleg lejárt a kölcsönzés, és nem volt ideje végigolvasni?
Mindenesetre elég furcsa volt Oroszlánkirályos könyvjelzőt találni egy ilyen könyvben. Ahogy nézegetem, egyre jobban tetszik. A könyvjelző. Nem a könyv. De nem élek gyűjtögető életmódot, visszateszem a könyvjelzőt oda, ahol találtam, hátha keresi a gazdája. Én épp keresem az én könyvjelzőmet. A Tengeróceánból akartam áttenni a Pusziboltba, és azon a rettentően nagy távolságon, ami a szobámban a két könyv között húzódott, szőrén-szálán sikerült eltüntetnem -.-

2 megjegyzés:

  1. Nincs semmi írva a hátuljára? Én rendszeresen ráírtam az ilyen rajzfilmesekre régen, hogy hányadikos voltam épp, mikor kaptam, így van pl. egy 5.a-s koromból származó is. :)
    Furcsának furcsa, de pl Pucca-sat még használok én is. :P

    VálaszTörlés
  2. Nem, nincs semmi ráírva. Még csak meg sincs gyűrve. Lehet, hogy nem régóta használták. Nem tudom.

    VálaszTörlés

Hello Kaland