2010. július 30., péntek

7 dolog rólam

Köszönöm Fickának a díjat, és kérem, ne haragudjon, hogy eddig nem válaszoltam. Nincs semmi mentségem: lusta voltam.
Nem sok mindent tudok felmutatni az elmúlt napokból. Van egy félig megírt bejegyzésem az Egy tökéletes nap című könyvről, de elakadtam egy ponton. Már nagyjából tudom, hogy folytatom. Mindenképpen szeretnék írni róla, de hát lassú munkához idő kell.
Szorgalmasan és érdeklődve olvasom a Tetovált lányt. A huszadik fejezetnél tartok, ez 360 oldalt jelent. Annyi kávét isznak ebben a regényben... És Stieg Larsson olyan mesterien ír a semmiről! Ez ám a művészet. Kíváncsi vagyok, mi sül ki a végén!

 Hét dolog rólam:

- kávérajongó vagyok, kedvencem a hosszú kávé
- az olvasás mellett nagy szenvedéllyel hódolok egy másik hobbinak is, ez pedig a keresztszemes hímzés
- táskamániás vagyok. Gyűjteményem harminc egynéhány darabból áll, és használom is mindegyiket. Ebből olyan vicces mondatok születnek ha nem találok valamit, hogy "Pedig megnéztem mind az öt táskában, amit mostanában használtam!"
- szeretem a zoknikat, de a fekete-narancs/pink térdzokniktól és a fekete zokniktól a hideg kiráz
- szeretek sütni-főzni, de mosogatni úúútálok
- a mágneses könyvjelzőnek a lap tetején, pontosan középen kell lennie
- legjobban esténként, az ágyban szeretek olvasni, de az utóbbi hónapokban már buszon is gond nélkül olvasok

Nem nevezek meg senkit külön. Láttam sokakhoz elért már a játék. Én szívesen olvasok bárkiről, úgyhogy bátran írjon, akinek kedve van:)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ne írj ilyeneket, hogy késtél, meg hasonlók, van más dolgunk is, ez itt egy hobbi gyakorlatilag csak, hogy könyvesbloggerkedünk. :)

    Több mint harminc táska??? Az rengeteg, nekem csak 5-6 van, amit váltogatok, de már ennyin is egyfolytában sopánkodik anyukám, hogy minek kell ennyi. :P

    VálaszTörlés
  2. Ez az utóbbi négy év termése úgymond, és valószínűleg még gyarapodik... De már sokkal jobban vissza tudom fogni magam, mint régebben. Tavaly mikor kiköltöztem a kollégiumból, 10 táskát pakoltam haza^^' Idén csak négyet:D

    VálaszTörlés

Hello Kaland