2010. július 23., péntek

10+1 könyv

Szeee játszani hívott. Azért örültem a meghívásnak, mert már sok ajánlót olvastam Szeee tollából a Könyvmolyoknál.

- Szabó Magda: Abigél - alapdarab, örök kedvenc, nagymamám emlékét idézi fel
- Szilvási Lajos: Egymás szemében - panelromantika
- Agatha Christie: A Bertram szálló - de szinte bármelyik Agatha Christie-t írhattam volna, kivéve a Nyílt kártáykkal-t, az nem annyira tetszett
- Melania Mazzucco: Egy tökéletes nap - egy tökéletes regény
- Szabó Magda: Régimódi történet - az első regény Magdától, a nem ifjúsági kategóriából
- Szabó Magda: Az ajtó - a legeslegkedvesebb, legmegrázóbb olvasmányélményem
- Eric-Emmanule Schmitt: Oszkár és Rózsa mami - gyönyörű
- Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának - mert mióta olvastam, másképp nézek a gyerekekre
- J.K. Rowling: Harry Potter és bármelyik kötete - alapdarab, aki ezt nem olvasta, az nem is ember
- Jókai Mór: Az arany ember - kedvenc kötelező olvasmányom

+ 1:
- Alessandro Baricco: Tengeróceán - Bartleboom professzor miatt

Hálátlan dolog, hogy meg van határozva, hányat ajánljunk, Anna Gavaldát meg sem említettem, pedig kedvenc ő is. Meg a Für Elise - igazán kínos, hogy ennyi Szabó Magdát említek, asszem elfogult vagyok^^ -, meg a Gazdag szegények, mert szívmelengető gyöngyszem, ellentétben a roppant unalmas Szegény gazdagokkal, meg a Szél árnyéka, pedig azt még nem is olvastam, meg Lucy Maud Montgomery: Anne... meg a... meg a ...  Befejeztem:D

Akik ajánljanak: Ficka, Lady_L, PuPilla, Dün, Joeymanó

5 megjegyzés:

  1. Ááá, köszi szépen! :)) Kirakom ám, csak még nem szedtem össze a posztot :)
    Hű, lehet hogy hasonló lesz a listánk! :D

    VálaszTörlés
  2. Visszadobom a labdát a díjjal, tehát még a 7 dolog magadról jöhet és köszi szépen mégegyszer:
    Meghívnálak a 10+1 könyv-játékra plusz egy blogdíjat is átnyújtanék, ha elfogadod. :)
    http://papirrepulo.blogspot.com/2010/07/dij-es-101-konyv-jatek.html

    VálaszTörlés
  3. Aj, hát az a Harry Potter! Én nem vagyok ember :P

    VálaszTörlés
  4. Megkésve bár, de nagyon köszönöm, és ajánlottam is végre :)

    VálaszTörlés

Hello Kaland