2010. december 16., csütörtök

Csökkentsd a várólistádat 2011!

Biztos sokan hallottatok már a Lobo által meghirdetett "Csökkentsd a várólistádat 2011" elnevezésű játékról, melynek lényege, hogy 12 várólistás könyvet ki kell választani, és 2011-ben elolvasni. Én is elkészítettem a saját kis listámat.
Megjegyzem, nem volt egyszerű 12 könyvet kiválasztani. A várólistámon 77 könyv szerepelt, amit a csökkentés keretében sikerült 94 tételesre bővíteni^^' Ez úgy történhetett meg, hogy hozzáadtam a várólistához olyan könyveket, amik egy ideje már itthon várakoznak, csak még nem kerültek sorra. Nekik van egy külön polcuk, ez már önmagában egy szűkített várólista.
A játék polcára igyekeztem olyan regényeket válogatni, amikhez valóban kedvet érzek magamban. Róluk van szó (bővebben itt):

A könyvek válogatása közben rájöttem, hogy olyan művek is szerepelnek a várólistámon, amikhez édeskevés kedvet érzek magamban, de például vannak olyanok is, amiknek tetszett a fülszövege, ezért várólistára tettem. Mindenesetre egyik-másik láttán felmerült bennem a kérdés, hogy miért is van a listán? Szóval elképzelhető, hogy fogyni fog a létszám, és nem csak a játéknak köszönhetően.

Kíváncsi leszek arra is, hogy hány könyvet teszek várólistára jövő évben, és hogy melyek lesznek ezek? Idén az olvasmányaim zöméről a molyoknak köszönhetően szereztem tudomást. Közvetlenül megjelenés után elolvastam a friss Anna Gavalda regényeket, felfedeztem és megszerettem Alessandro Bariccot, kiábrándultam Guillaume Mussoból, végigrajongtam a Twilight sagát, elkezdtem a Millenium Trilógiát, elkezdtem a Csodaidők tetralógiát, végre hozzájutottam a Szél árnyékához, csalódást okozott a Tizenharmadik történet és a Fekete zongora, na meg a Highgate temető ikrei, földhöz vágott az Egy tökéletes nap... Csupa-csupa várva várt könyv, és mind megvolt idén. Mire fogok várni 2011-ben?

3 megjegyzés:

  1. Én két napja raktam rendet a várólistámon és a kívánságlistámon. Néha tényleg felpakol az ember olyat, ami csak hirtelenjében megtetszett, aztán pár nap múlva már nem is érti, hogy mit keres az ott:) De én tök szerény vagyok, nekem nem sikerül ekkora számot összehozni! (pedig felraktam azt is, amit tudom, hogy meg fogok kapni karácsonyra:)

    VálaszTörlés
  2. A várólistádról Agatha Christit és a Csokoládé-t ismerem, egyikben sem fogsz szerintem csalódni!
    Már regisztráltam a molyon, de még csak eddig jutottam:o)

    VálaszTörlés

Hello Kaland